laatste voorbereidingen en aftellen - Reisverslag uit Hattemerbroek, Nederland van Esther Dijk - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen en aftellen - Reisverslag uit Hattemerbroek, Nederland van Esther Dijk - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen en aftellen

Blijf op de hoogte en volg Esther

05 Februari 2014 | Nederland, Hattemerbroek

Hallo allemaal,

Hierbij mijn eerste bericht. Op dit moment zijn we bezig met de laatste voorbereidingen. Onder andere aan ons visum wordt nog gewerkt, wat wel spanning en onzekerheid met zich mee brengt.
Op vrijdag 14 februari stappen wij, Fleur Laurien en ik, in het vliegtuig om te beginnen aan onze reis. Ik heb er ontzettend veel zin in!
We zullen daar eerst een nacht in Paramaribo verblijven en op zaterdag zullen we doorgaan naar Nieuw-Nickerie. Hier zullen wij uiteindelijk stage gaan lopen. Via deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van hoe het met ons gaat en onze bezigheden.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hattemerbroek

Esther

Ik ben Esther van Dijk, 22 jaar en volg de opleiding HBO-verpleegkunde op de Gereformeerde Hogeschool in Zwolle.Voor deze opleiding ga ik een stage lopen in Suriname. Door middel van deze blog wil ik de mensen die dat leuk vinden op de hoogte houden van mijn stage periode, mijn reis en mijn belevingen.

Actief sinds 03 Feb. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 9755

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 05 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: